22 Julai 2009

Minggu ke- 3 dh selamat...

at 9:13 PTG
Pejam celik dh 3 mggu dh aku kt UDM....cptnya masa berlalu...x sdr pun...ttg pelajaran ada yg aku blh ikut...ada yg mmg lgsg x fhm....subjek yg pling best adalah data struct...aku dh ambk masa wat diploma dulu...dpt A..tp subjek ni xleh transfer...sdihnye...klu dpt transfer kan best..xyahla aku bersusah payah blaja skali lg...subjek ke-2 best...statistik kot...aku suka subjek mengira...jd ni blh dikatakan subject favourite la...n then hbgn etnik....dh ada asgment yg kna buat...ahad dpn dh kna htr proposal utk kajian lapangan...lps 2 network security...subjek yg paling aku gerun..nk kata subjek ni susah x...cuma kna byk membaca...pg td g jmpa en faisal ambk tajuk utk assignment...dpt tajuk digital certification...aku bergrup dgn syah,umi n sa....harap2 blh berkerjasama.... kna present 12/8..kata en faisal klu sy x wat presentation rasanya kamu sume lgsg x fhm..btul gak kata encik 2...skurangya2 klu dh kna present..kitaorang akn stdy smpai fhm...go go chayok rootkit...nti kna present dpn senior...segannya...aku tkt kna tnya soalan je...tmbh2 dlm klas 2 ada mawar n the geng yg mmg teror bab2 kmputer ni...moga2 sumenya akn berakhir dgn selamat....

0 Komen on "Minggu ke- 3 dh selamat..."

Related Posts with Thumbnails