28 Oktober 2009

Ais kacang yang sedap......

at 7:56 PG

Setelah hampir berpuluh2 kali rasanya aku dipelawa oleh kwn rapatku a.k.a ex bfku..akhirnya aku menjelmakan diri di cafenya...yang diberi nama bora-bora cafe..aku telah menjelmakan diri disitu bersama dgn adda...nk tau x tmptnya kt mana??kdai tu berada betul2 dpn astaka..tp klu dr astaka hnya nmpk sign boardnya sahaja..coz kdai 2 dok ke dalam skit.. Sampai disana kami siap kena jemput lg utk masuk..haha..klaka la..sory la abg din...sy segan coz dh lama x jmpa....nasib baikla tghari 2 xde customer sgt dkt situ..so blhla dia layan aku..masuk je terus dia tnya nk mkn apa??yg masalahnya aku br je mkn dkt mpkt....aku ckp dh kenyang..nmpk dia mcm terkilan jgkla..coz mlm sebelumnya aku msg dia klu g situ aku nk mkan sup..dia punya sup mmg sedap...disebabkan aku dh kenyang..dia pun promote utk mkn ais kacang..dia kata ais kacang ni kt situ je ada..dia promote aku utk mkn soursop guava ice kacang n adda mkn blueberry ice kacang..aku pun terima je la....bila ais kacang tu smpai kt meja kitaorang...terkejut gler...punyala byk n tggi mcm bukit..aku ngan adda masing2 saling pandang2 dh...mcmana nk mkn ni??tgk pun dh rasa kenyang..tp disebabkan nk jaga hati abg din...mknla jgk..dia ckp slagi x hbs mkn x blh balik..apa2la abg din...xpela dok lama pun kt situ..lg pun aku bknnya senang nk smpai situ...hehe.hr ni br rasa teringin nk pgi situ..sedangkan dh lbh setahun dia buka cafe kt situ...so kami sembang2 smbl mkn..kebetulan plak ada amir n kamal kwn kpd abg din...dia la yg menghangatkan suasana..so kpd sapa2 yg rasa nk mkn ais kacang yg lain dr yg lain...singgah2la disitu...kt situ sume ada...western pun ada..thanks 2 abg din,kamal n sume staff2 bora-bora cafe diatas layanan istimewa yg tlh diberikan..hehe..dan semestinya mknn hr 2 ditaja sepenuhnya oleh tuan punya cafe..hehe...

Inilah dia soursop guava ice kacang..rasanya masam2 manis...sedap..tp aku x berjaya utk menghabiskannya.....kalau anda rasa terliur...pgila kesana n order...harganya rm5.00..

ni plak blueberry ice kacang....harganya same rm5.00







0 Komen on "Ais kacang yang sedap......"

Related Posts with Thumbnails