18 Oktober 2009

Monolog Dalaman..

at 7:59 PG
Aku rindukan seseorang..tp aku pun xtau sape yg aku rindu..apa yg psti aku rindu kpd org yg bakal menjadi teman hidupku..siapakah dia?dimanakah dia berada?Buat masa sekarang aku msh lg belum berjumpa dgn insan tersebut. atau adakah aku pernah berjumpa dgnnya??Cuma aku je yg terlepas pandang?Entahla..hanya Allah yg tahu..aku ingin sangat mendapatkan kembali sebelah hatiku yg hilang..tp aku x tau dimanakah n dengan siapa ia berada..adakah dia berada disekeliling aku?adakah aku pernah kenal dengan orang yg menyimpan sebelah lg hatiku?aku x tahu...siapa yg tahu?Hanya Allah yg tahu...kpd sesiapa yg rasa ada menyimpan sebelah lg hatiku yg hilang..silalah muncul didepanku..dan kembalikanlah hati itu kpd ku....kita gabunglah hati itu..biar menjadi satu....

0 Komen on "Monolog Dalaman.."

Related Posts with Thumbnails