22 Februari 2010

2 in 1

at 2:17 PG
Assalamualaikum.....

dh lama rasanya aku tidak menulis di sini...hr ni aku berkesempatan untuk update blog n update perkembangan terbaru ttg family aku...pada cuti tahun baru cina lepas ada dua majlis yg agak besar telah berlaku dlm fmly aku...maklumla sempena cuti yg agak panjang tu ramai orang yang mengambil kesempatan utk melakukan majlis perkahwinan, pertunangan dan sebagainya...family aku telah membuat dua majlis sekaligus..maklumla bukan senang nk kumpul adik beradik aku yg ramai 2 utk buat majlis..masing2 ada komitmen sendiri...senang cite inilah yang terjadi...

1)majlis kesyukuran perkahwinan abang yg no 8 pada 13 & 14 Feb...Actually ni pic masa akad nikah pada 19/12 dulu...aku x smpt nk ambk gmbr yg terbaru dgn my bro...









2) majlis pertunangan abg no 7..pada 15 Feb..insyallah akan dilangsungkan pernikahan pada syawal nanti...





0 Komen on "2 in 1"

Related Posts with Thumbnails