05 Januari 2010

I'm coming......

at 7:46 PG
Setelah agak lama x m'update blog...akhirnya hari ni aku masih mempunyai peluang utk mencoret sedikit sbnyk kata2 di blog kesayangan ni...sebab dh lama x update blog adalah kerana laptop ku sedang sakit tenat...beliau hnya sempat mengabdikan diri kpdku hnya selama 3 tahun saje...aku x blh nk htrnya ke hospital kerana kos rawatannya agk mahal...jadi beliau akan kusimpan untuk dijadikan barang antik...
Atas belas ihsan abg yang melihat adiknya bagaikan patah kaki bila xdok lptop...dia akhirnya menyerahkan PC kesayangannya kpdku...thanks a lot to u...yg lebih bestnya dia siap bg USB wireless...itu yg membuatkan aku hepi sgt...thanks to my rumet coz telah menolongku memasang pc ni...almaklumla..aku besar2 je terus ada lptop...x pndai la..mcmana nk pasang wayar2 yg berserabut 2 dkt pc...so mulai malam ni pc ni dh jd milik sementara aku...

0 Komen on "I'm coming......"

Related Posts with Thumbnails