14 April 2010

Exam is around the corner...

at 7:45 PG
selamat berjuang saya ucapkan kepada semua student2 ipt yang sedang menghadapi peperiksaan..khusus kepada student SMSK PP,saya minta maaf jika ada tersalah silap...berusahalah utk mencapai target anda...apa target saya???saya x berani nk target tinggi2...takut frust menonggeng nanti...tapi target tu still ada...dgn carry mark yang cukup2 makan je...aku target la sekadar yang termampu...

Jadual Exam..

18/4/2010 Human Computer Interaction
20/4/2010 Fiqh Islami
25/4/2010 Asas Pembudayaan keusahawanan
28/4/2010 Object Oriented analysis And Design
29/4/2010 Software requirement Engineering

sem ni rasa x berat sangat coz ada dua paper berbahasa melayu dan bentuk soalannya objektif sahaja...so senang la...x pyh nk beratkan otak menghafal...so gud luck for all...

1 Komen on "Exam is around the corner..."

farah ain on 20 April 2010 pada 6:05 PTG berkata...

hehehe,,amacam kak nab senang tak soklan obj ustazah,,hahahaha:)
gud luck paper lain kak nab sayang:)

Related Posts with Thumbnails