18 Julai 2010

Aku masih seperti dulu....

at 9:30 PTG
Salam....jumpa lagi kita....dah lama x menulis blog...rasa agak canggung sedikit...hehehe...dh seminggu mendaftar di universiti baru,semester baru dan asrama baru, rumet baru je yg xde...huhu...baru sekarang ada masa untuk update blog...kalau ikutkan hati dh malas rasanya nk menulis, tapi disebabkan ramai sgt yg tanya sy bila nk update blog...jd sy pun tulisla....

kenapa eik aku buat title utk entry ni "aku masih seperti dulu"....coz xtau nk tulis pasal apa...jd aku ingin la bercerita serba sedikit ttg diri aku.....

1)aku masih lagi sihat seperti dahulu.....(alhamdulillah)
2)Keadaan fizikalku masih juga seperti dahulu...(ada org cakap aku kurus skit....ye kot..huhu)
3)masih lagi single...(i'm happy to being single..tp klu ada org nk syg sy..sy terima je..haha)
4)masih lagi suka baca novel n tgok movie...(hobi)
5)mempunyai keluarga bahagia..(ini yg paling penting...)

Sem lepas telah dilalui dgn jayanya..walaupun sibuk berpersatuan sampaikan en.Suhailan byk kali pesan kpd kami...jgn fokus kpd persatuan sahaja...belajar lg penting...alhamdulillah...resultku meningkat dgn mendadak sekali dan impian ku tlh tercapai..Alhamdulillah..harap2 sem ni aku masih lg boleh kekalkan prestasi itu....

Sem ni dgn subjek yg agak tough...walaupun ada 2 subjek yg aku dh pnh ambik masa diploma dulu....aku rasa sedikit takut...harap2 aku boleh handle semuanya.... -end-

0 Komen on "Aku masih seperti dulu...."

Related Posts with Thumbnails